bip logo facebook logo

Szkolenia otwarte / Konferencje

Szkolenia zaplanowane:

[ai1ec view=”monthly”]

Ankieta:

Przepraszamy. Żadne ankiety nie są dostępne.

Szkolenia proponowane:

  1. Zasoby internetowe dla edukacji.
  2. Bezpieczeństwo w Internecie.
  3. Wykorzystanie tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym.
  4. Prezi – mapa myśli jako prezentacja.
  5. Tworzenie ćwiczeń interaktywnych w oparciu o platformy online.
  6. Asertywny nauczyciel.
  7. Komunikacja… w zespole klasowym.
  8. Budowanie autorytetu nauczyciela poprzez świadome kreowanie własnego wizerunku.
  9. Tworzenie wizerunku szkoły i placówki oświatowej.
  10. Każdy uczeń to geniusz – mnemotechniki.
  11. Wychowanie do wartości.
  12. Metoda WebQuest na lekcji.
  13. Tutoring jako metoda budowania samoświadomości ucznia.
  14. Wypalenie zawodowe nauczycieli – rola relacji w edukacji.
  15. Jak wykorzystać tablicę interaktywną w szkole.
  16. Kreatywny nauczyciel.
  17. Komunikacja interpersonalna w szkole.
  18. Motywowanie uczniów do nauki.
  19. Mediacje z rodzicami i między nauczycielami.
  20. Początek edukacji szkolnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Potrzeby, możliwości, strategie wsparcia.
  21. Nauczyciel jako przywódca.
  22. Funkcjonowanie dziecka w grupie rówieśniczej – problem akceptacji i odrzucenia. Indywidualizacja procesu edukacyjnego do potrzeb każdego dziecka.
  23. Tworzenie prezentacji PREZI, wykorzystanie multimediów w szkole.
  24. Zadania i obowiązki nauczyciela w świetle wymagań państwa wobec przedszkoli.
  25. Mutyzm – podstawowe zagadnienia. Jak pracować z uczniem z mutyzmem wybiórczym?
  26. Tworzenie map myśli.
  27. Praca z uczniem niedostosowanym społecznie (zagrożonym niedostosowaniem społecznym) rozwiązania wychowawcze i instytucjonalne. Metody motywowania podopiecznych do współpracy.
  28. Rozwiązywanie konfliktów i mediacje szkolne.
  29. Metoda Montessori.
  30. Szkoła wobec wymagań Państwa – ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  31. Etyka zawodu nauczyciela.
  32. Odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna nauczycieli.
  33. Relacja nauczyciel – uczeń, a sukces dydaktyczny.
  34. Komunikacja w gronie pedagogicznym i budowanie pozytywnej atmosfery.
  35. Nowe narkotyki – zachowania ryzykowne. Autorski program profilaktyczny godność człowieka.
  36. Podstawy akustyki i nagłośnienie skuteczne.
  37. Kurs pierwszej pomocy.
  38. Dziecko w szkole.
  39. Usprawnienie pracy nauczyciela.
  40. Podstawy neurodydaktyki w nauczaniu.
  41. Sytuacje trudne w kontakcie z rodzicami.
  42. Rola nauczyciela w skutecznym promowaniu szkoły w środowisku lokalnym.
  43. Jak przygotować się do pracy w szkole podstawowej w obliczu zmian programowych? – reforma edukacji.
  44. Ocenianie kształtujące.
  45. Szkoła dobrze wychowana. Jak to osiągnąć.
  46. Planowanie pracy pedagogicznej w kontekście wymagań wynikających z realizacji podstaw programowej kształcenia ogólnego. Formułowanie wymagań edukacyjnych do podstawy programowej kształcenia ogólnego.
  47. Wyjątkowe dziecko w typowej szkole. Biologiczne podłoże wyjątkowości.
  48. Podstawa programowa w kontekście zalecanych warunków i sposobów jej realizacji ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
  49. Rozwijanie procesów myślowych ucznia w toku lekcji.
  50. Aktywny przedszkolak – psychomotoryczne gry i zabawy wspierające rozwój dzieckaw wieku przedszkolnym – wzmacniające poczucie własnej wartości.
  51. Zmiany w ustawie Karty Nauczyciela w zakresie oceny pracy i awansu zawodowego.
  52. Zadania i obowiązki nauczyciela w świetle wymagań państwa wobec przedszkola.
  53. Ewaluacja wewnętrzna w świetle nowych wymagań państwa wobec szkoły.
  54. Jak pomóc uczniowi z zaburzeniami emocji? Odwrócona klasa (strategia kształcenia wyprzedzającego).
  55. Dokumentacja szkoły oraz dokumentowanie pracy nauczyciela w świetle zmian wynikających z reformy edukacji.
  56. Neurodydaktyka w szkole.
  57. Architektura kompetencji szkolnych w świetle badań nad mózgiem.
  58. Radzenie sobie z emocjami od lęku przez złość i agresję.
  59. Relacje rodzica z nauczycielami.
  60. Potrzeby i możliwości oraz praca z dzieckiem z autyzmem.
  61. Jak kształtować umiejętności kluczowe i podstawy uczniów przy wykorzystaniu pracy zespołowej nauczycieli.
  62. Poznawanie możliwości programu aplikacji moodle.
  63. Wartości w pracy nauczyciela.
  64. Zaburzenia depresyjne u dzieci i młodzieży.
  65. Emisja głosu.
  66. Dziecko powracające z zagranicy.
X