Szkolenia zaplanowane:
[ai1ec view=”monthly”]
Ankieta:
Przepraszamy. Żadne ankiety nie są dostępne.
Szkolenia proponowane:
- Zasoby internetowe dla edukacji.
- Bezpieczeństwo w Internecie.
- Wykorzystanie tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym.
- Prezi – mapa myśli jako prezentacja.
- Tworzenie ćwiczeń interaktywnych w oparciu o platformy online.
- Asertywny nauczyciel.
- Komunikacja… w zespole klasowym.
- Budowanie autorytetu nauczyciela poprzez świadome kreowanie własnego wizerunku.
- Tworzenie wizerunku szkoły i placówki oświatowej.
- Każdy uczeń to geniusz – mnemotechniki.
- Wychowanie do wartości.
- Metoda WebQuest na lekcji.
- Tutoring jako metoda budowania samoświadomości ucznia.
- Wypalenie zawodowe nauczycieli – rola relacji w edukacji.
- Jak wykorzystać tablicę interaktywną w szkole.
- Kreatywny nauczyciel.
- Komunikacja interpersonalna w szkole.
- Motywowanie uczniów do nauki.
- Mediacje z rodzicami i między nauczycielami.
- Początek edukacji szkolnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Potrzeby, możliwości, strategie wsparcia.
- Nauczyciel jako przywódca.
- Funkcjonowanie dziecka w grupie rówieśniczej – problem akceptacji i odrzucenia. Indywidualizacja procesu edukacyjnego do potrzeb każdego dziecka.
- Tworzenie prezentacji PREZI, wykorzystanie multimediów w szkole.
- Zadania i obowiązki nauczyciela w świetle wymagań państwa wobec przedszkoli.
- Mutyzm – podstawowe zagadnienia. Jak pracować z uczniem z mutyzmem wybiórczym?
- Tworzenie map myśli.
- Praca z uczniem niedostosowanym społecznie (zagrożonym niedostosowaniem społecznym) rozwiązania wychowawcze i instytucjonalne. Metody motywowania podopiecznych do współpracy.
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje szkolne.
- Metoda Montessori.
- Szkoła wobec wymagań Państwa – ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna.
- Etyka zawodu nauczyciela.
- Odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna nauczycieli.
- Relacja nauczyciel – uczeń, a sukces dydaktyczny.
- Komunikacja w gronie pedagogicznym i budowanie pozytywnej atmosfery.
- Nowe narkotyki – zachowania ryzykowne. Autorski program profilaktyczny godność człowieka.
- Podstawy akustyki i nagłośnienie skuteczne.
- Kurs pierwszej pomocy.
- Dziecko w szkole.
- Usprawnienie pracy nauczyciela.
- Podstawy neurodydaktyki w nauczaniu.
- Sytuacje trudne w kontakcie z rodzicami.
- Rola nauczyciela w skutecznym promowaniu szkoły w środowisku lokalnym.
- Jak przygotować się do pracy w szkole podstawowej w obliczu zmian programowych? – reforma edukacji.
- Ocenianie kształtujące.
- Szkoła dobrze wychowana. Jak to osiągnąć.
- Planowanie pracy pedagogicznej w kontekście wymagań wynikających z realizacji podstaw programowej kształcenia ogólnego. Formułowanie wymagań edukacyjnych do podstawy programowej kształcenia ogólnego.
- Wyjątkowe dziecko w typowej szkole. Biologiczne podłoże wyjątkowości.
- Podstawa programowa w kontekście zalecanych warunków i sposobów jej realizacji ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
- Rozwijanie procesów myślowych ucznia w toku lekcji.
- Aktywny przedszkolak – psychomotoryczne gry i zabawy wspierające rozwój dzieckaw wieku przedszkolnym – wzmacniające poczucie własnej wartości.
- Zmiany w ustawie Karty Nauczyciela w zakresie oceny pracy i awansu zawodowego.
- Zadania i obowiązki nauczyciela w świetle wymagań państwa wobec przedszkola.
- Ewaluacja wewnętrzna w świetle nowych wymagań państwa wobec szkoły.
- Jak pomóc uczniowi z zaburzeniami emocji? Odwrócona klasa (strategia kształcenia wyprzedzającego).
- Dokumentacja szkoły oraz dokumentowanie pracy nauczyciela w świetle zmian wynikających z reformy edukacji.
- Neurodydaktyka w szkole.
- Architektura kompetencji szkolnych w świetle badań nad mózgiem.
- Radzenie sobie z emocjami od lęku przez złość i agresję.
- Relacje rodzica z nauczycielami.
- Potrzeby i możliwości oraz praca z dzieckiem z autyzmem.
- Jak kształtować umiejętności kluczowe i podstawy uczniów przy wykorzystaniu pracy zespołowej nauczycieli.
- Poznawanie możliwości programu aplikacji moodle.
- Wartości w pracy nauczyciela.
- Zaburzenia depresyjne u dzieci i młodzieży.
- Emisja głosu.
- Dziecko powracające z zagranicy.